Бағдарламалар

Онлайн регистрация ашық!

Байланыс ақпараттары:

e-mail: seng_admissions@nu.edu.kz

Тел: +7 (7172) 706423

+7 (7172) 694536

Биомедициналық инженерия – бұл клиникалық проблемаларды шешуде қолданылатын пәнаралық мамандық. Бұл пән медициналық терапияға, диагностикалық құралдар және қондырғыларға қатысты. Биомедициналық инженерия саласы Екінші дүниежүзілік соғыстан бастап зерттелуде. Осы саладағы  биомедициналық инженерлер қоғамдастығы қол жеткізген заманауи технологиялар мен қосымшалар:

  • жасанды ағзалар, оның ішінде кардиостимуляторлар, есту аппараттары, синтетикалық қан тамыры және гемодиализ жүйесі; 
  • организм жүйелерін компьютерлік модельдеу, оның ішінде бүйрек функцияларының және артериялық қысымды өлшейтін аппараттар;
  • медициналық визуализациялау, оның ішінде магнитті-резонанстық томография (МРТ), рентгендік томография, ультрадыбыс, позитронды-эмиссиондық томография және т.б.

Биомедициналық инженерияның басқа да қолданылу аясы: биоматериалдарды әзірлеу, регенеративтік инженерия, спорттық медицина және заманауи терапиялық қондырғылар. Бұдан басқа, смарт технологиядардың  денсаулық сақтау саласындағы маңызы арта түсті. Мысалы, смарт технологиялар дәрігерлерге ауруларды диагностикалауда, медициналық көмек көрсетуде аналитикалық деректерді пайдалануға, нақты анализ жасауға мүмкіндік береді. Осы мүмкіндіктердің кейбіреулері биомедициналық инженерлер әзірлеген машиналарда немесе жабдықтарда көрсетілуі мүмкін.

Оқуға түсу талаптары
Оқуға түсу талаптары: 1. Бакалавр дәрежесінің (немесе оның баламасы) болуы; Соңғы жыл оқитын студенттер онлайн тіркелу кезеңінде Қабылдау комиссиясының қарауына  ресми транскриптті және ағымдағы академиялық үлгерімінің қорытындысын ұсынады. 2. CGPA (үлгерімнің қорытынды орташа балы) 4.0-ден 2.75; 3. Ағылшын тілін еркін меңгеру. Ағылшын тілі бойынша тестілеу нәтижесіне қойылатын ең төменгі талаптар: 1) IELTS халықаралық тесті бойынша жалпы балл 6.5 (әр секцияда  6.0 балдан кем емес) немесе ETS сайтында жарияланған шкалаға сәйкес TOEFL тестінің балама нәтижесі; 2) Магистратура бағдарламаларының Дайындық жылы бағдарламасына (NUZYP) шартты түрде оқуға алу үшін IELTS халықаралық тесті бойынша жалпы балл 5.5 (ішкі секцияларда 5.5 балдан кем емес, бұл ретте тек бір ғана секция бойынша кемінде 5.0 болады) немесе  ETS сайтында жарияланған шкалаға сәйкес TOEFL тестінің балама нәтижесі; 3)  Үміткерлер Қабылдау комиссиясының шешімімен келесі жағдайлардың бірінде ағылшын тілінен тестілеу нәтижесін ұсынудан босатылуы мүмкін: - ағылшын тілі ресми қарым-қатынас және оқыту тілі болып табылатын елде академиялық дәреже алғанда;  - ағылшын тілінде оқытылатын бағдарлама бойынша оқу қорытындысы бойынша академиялық дәреже алғанда. 4. GRE тест нәтижесімен көрсетілетін аналитикалық және  математикалық қабілеттер (ұсынылуы мүмкін). GRE тест нәтижесін ұсыну міндетті еместігіне қарамастан, үміткерлер бәсекеге қабілетті GRE балмен өзінің құжаттарын толықтыра алады; 5. Негіздеме хатта белгіленген Бағдарламаға қызығушылық және жоғары уәждеме; 6. Түйіндеме; 7. Екі ұсыным хат. Конкурсқа қатысуға арналған құжаттар тізбесі: 1. Толтырылған онлайн сауалнама; 2. Жеке куәлік (Қазақстан азаматтары үшін) немесе паспорт (шетел азаматтары үшін); 3. Тегі ауыстырылғанын растайтын құжат (егер қолданылса); 4. Бакалавр дипломы (немесе баламасы) қосымшасымен, соңғы курста оқитын студенттер берілген ресми транскриптті жүктей алады. 5. Өтініш берген кезде жарамды болып табылатын ағылшын тілі бойнша  ресми сертификат (IELTS немесе TOEFL); 6.  Ағылшын тілін оқуды растайтын құжат (IELTS немесе TOEFL нәтижиелерін ұсынудан босатылатын үміткерлер). ЖОО-дан анықтама талап етіледі және ағылшын тілінде өткен пәндердің саны мен тізбесі көрсетіледі. 7. Түйіндеме (екі беттен аспауы керек); 8. Өтініш берген кезде жарамды GRE/GMAT ресми сертификаты  (болған жағдайда); 9. Негіздеме хат (бір беттен аспауы керек). 10. Соңғы 12 ай ішінде жазылған екі ұсыным хат (бір академиялық ұсынымнан кем емес)  (рецензенттер электронды түрде немесе электрондық поштасына тиісті сұрау келіп түскенде қағаз жеткізгіште ұсынады); 11. Дербес деректерді өңдеуге келісім (үміткердің жеке кабинетінде берілген үлгіге сәйкес). Маңызды: Жоғарыда атап көрсетілген құжаттарды (ұсыным хаттардан басқа) үміткер жеке кабинетінде онлайн тіркеу аяқталғанға дейін жүктейді. Барлық құжаттар ағылшын тілінде немесе нотариалды куәландырылған ағылшын тіліне аудармасымен ұсынылуы тиіс. Құжаттардың толық пакетін ұсыну бағдарламаға түсуге кепілдік бермейді. Оқуға қабылданатын үміткерлер белгіленген мерзімдерде Қабылдау департаментінің сұрауы салуымен қағаз жеткізгіште құжаттардың толық пакетін ұсынулары тиіс.  Шетелдік білім беру мекемелерінің дәреже беру туралы дипломын алған үміткерлер тиісті оқу орнына ресми транскрипттерді тікелей Назарбаев Университетінің мына мекенжайына жіберу туралы сұранымды жіберулері тиіс: 010000, Астана қаласы, Қабанбай батыр даңғ. 53, Назарбаев Университеті, Қабылдау департаменті. Стандартталған тестілердің нәтижелерін тест әкімшісі тікелей Назарбаев Университетінің мекенжайына жібереді.  Тест нәтижелерін жіберуге арналған Назарбаев Университетінің кодтары: • GRE – 6496 • TOEFL – 6762 • GMAT–H6m-R7-93

Нарық қажеттіліктері:

Биомедициналық инженерия дәлелдемелерін әлем бойынша қазіргі кезде денсаулық сақтау саласында болып жатқан инновациялық революциядан табуға болады. Ауруханаларда биохимиктермен, медбикелермен, физиктермен, микробиологтармен және техниктермен бірлесіп жұмыс істейтін инженерлер әзірлеген және жасаған, пайдаланылатын құралдар мен машиналар өте көп. Мысалы, пациенттердің дәрі ішуінде пайдаланылатын құрылғылар, жүрек соғу жиілігін байқау үшін пайдаланылатын құралдар, сканерлеу әдістері: дененің ішкі құрылыстарын үлкейтіп көрсететін X-компьютерлік томография және магнитті-резонансты томография. Сонымен қатар, биомедициналық инженерия өнімдерін жүректі бақылайтын, жарақаттану немесе ауыру салдарынан зақым келген ағзаны алмастыратын және тіндер мен ағзалар регенерациясы жүйесінде пайдаланылатын құрылғылардың құрамынан табуға болады. Медицина және денсаулық сақтау саласына заманауи инновацияларды енгізуге дарынды инженерлер атсалысады.   Қазақстанның да осы инновациялық қозғалысқа қатысатыны анық. Нәтижесінде, біздің еліміз заманауи медициналық приборлар мен басқа да жабдықтарды шетелден тасымай, өзі шығара алатын болады. Сонымен қатар, Қазақстан биомедициналық инженерияның қазіргі өнімдерін шығарушы және оларды экспорттаушы ретіндегі өз әлеуетін пайдалануы мүмкін.

Бағдарламаның мақсаттары:

  1. Өмір туралы ғылымдар саласында терең білім алу, аналитикалық / тұжырымдамалық және сыни ойлау қабілетін дамыту. Проблемаларды шешуде инженерлерге тән қабілеттерді дамыту.
  2. Тірі жүйелерді жасау және оларды сандық өлшеулерге қатысты мәселелерді айқындау.
  3. Ғылыми эксперименттерді белгілеу және жүргізуді, сондай-ақ сол эксперименттерді талдауды және тұжырымдауды ұйымдастыру.
  4. Медицина саласындағы проблемаларды анықтау және шешу тәсілдерін қалыптастыру. Адамның денсаулығын жақсартатын қондырғыларды, жүйелер мен процестерді әзірлеуді ұйымдастыру.
  5. Басқа ғылыми және техникалық сарапшылармен, сондай-ақ дәрігерлермен / клиницистермен қарым-қатынас жасау, бірлесіп тиімді жұмыс жүргізу дағдыларын дамыту.
  6. Биомедициналық инженерия және медициналық технологиялар саласында жаңа кәсіпорындардың ашылуына немесе құрылуына атсалысу.

Бағдарлама бойынша оқу нәтижелері:

Бағдарламаны сәтті аяқтағанда түлектер:

  • Адамдардың денсаулығын жақсарту мақсатында инновациялар мен ғылыми әзірлемелерді зерттеуде жаратылыстану және инженерия  ғылымдары жетістіктерін пайдаланады.
  • Тиісті эксперименттік, математикалық және статистикалық тәсілдерді пайдаланып, идеяларды, модельдер мен гипотезаларды әзірлейді.
  • Эксперимент және модель жасау үшін бірнеше инструментті, есептеу және биолоиялық әдістерді игереді.
  • Сыни тұрғыда ойлау қабілетін дамытады, эксперименттер мен үлгілер жасаудың нәтижесінде алынған деректерді талдайды және негізді қорытындылар жасайды.
  • Жеке өзі, сол сияқты командада тиімді жұмыс істей алады.

Негізгі курстар:

MSC 605: Anatomy and Physiology for Biomedical Engineering (NUSOM)

Study of the basics of human anatomy and physiology including anatomical terminology, cells and tissues, body membranes, the skeletal system and muscular system. The nervous system, special senses, the cardiovascular system, ECG, the respiratory system, urinary system.  The course provides a foundation in human anatomy appropriate for biomedical engineering professionals.  Learning objectives will be achieved through a combination of lecture and hands-on (laboratory) approaches, reinforced by clinical examples and analysis of how biomedical devices interface with anatomical structures.

Students will participate in small group discussions of clinical case studies, make group presentations of topic appropriate biomedical devices, and prepare a term paper on the subject of their choice selected from a list of topics generated by the instructor.

MSC600: Research Methods and Ethics

This course addresses the primary need for graduate students to undertake formal training that will help them in understanding how to conduct their research. The course will develop student’s understanding of research plan and engender skills enhancement for reading, interpreting, writing and presenting key ideas. The course will also instill an understanding of a variety of research methods and ethics, and implement appropriate strategies in lecture and workshop settings.

MSC601: Technical Communication

This graduate level course combines the application of rhetorical analysis to stylistic conventions of writing in engineering, with a focus on clarity, conciseness, and coherence. Students will employ process writing to produce genre specific writing familiar to engineers, including research reports, and scientific papers designed for specific audiences. This course also trains students to deliver effective and appealing professional and scientific presentations, with attention to best practices in use of technical English and oral communication.

 

MSC602: Advanced Applied Mathematics

This course reviews and deepens the advanced analytical and numerical methods to solve ordinary and partial differential equations. The whole course, lectures and tutorials, will be delivered through a mathematical software package capable of performing symbolical calculations.

The module is designed for graduate students to cover their research needs concerning mathematical modeling via analytical, semi-analytical or numerical procedures.

MBME 600: Research Seminar

This course enables students to gain and apply basic research knowledge and skills to select their research projects in Biomedical Engineering. The course develops the following knowledge and skills:

  • Identifying the area of research interest;
  • Surveying of state-of-the-art for the area of interest;
  • Identifying the research topic and associated issues;
  • Understanding of the social, cultural, global and environmental issues associated with chosen research topic;
  • Writing a scientific paper based on literature survey under the supervision of a faculty member;

Presentation of a seminar and being assessed by a panel

MBME608: Ethics for Biomedical Engineers

This course addresses the fact that biomedical engineering, a profession that can affect life profoundly, and ethics should go hand in hand. Protecting and enhancing life is the essence of ethics; thus every biomedical engineer and design professional needs a foundation in bioethics.

The course will highlight emerging biomedical issues that must be addressed by engineers and scientists within a global and societal context. Examples of subjects to be discussed are:

  • Who is a good engineer?
  • What is morality?
  • What is responsible conduct in research, especially with regard to experimentation with animals?
  • Genetically Modified Organisms
  • How do engineers think?
  • Engineering versus Economics;
  • Conflicts of Interest;
  • Safety, Risk and Reliability in Design;
  • Risk as an Ethical Concept; Risk-based Ethics;
  • Failure of Medical Devices. How and why?
  • Failure types (mistakes and miscalculations, extraordinary circumstances, critical path, negligence, lack of imagination)
  • Fairness and Justice, professional virtue and empathy, precaution.
  • Life cycles and concurrent engineering
  • Feedback and enhancement of design
MBME601: Research Project I

This course intends to give the students the opportunity to develop the research proposal. The course develops the following knowledge and skills:

  • Preparation of a thorough and comprehensive literature review to support the research proposal;
  • Formulation of the research hypothesis;

Developing and justifying the methods to conduct research.

MBME602: Research Project II

This course intends to give the students the opportunity to fully implement the research proposal and bring it to a conclusion. The course develops the following knowledge and skills:

  • Planning and conducting, independently,, research at an advanced level;
  • Critically analyzing research results;
  • Effectively presenting their results to a wide audience;

Effectively compiling their results in the form of an authoritative thesis.

MBME 602 Biomaterials Science & Engineering

This course deals with the broad field of biomaterials from a materials science perspective. We are focusing on synthesis, structure and properties of materials and how they impart their bioactivity and biocompatibility. The course includes materials used for human repair such as permanent implants, devices, materials for drug delivery, and scaffolds for tissue regeneration. Practical examples, taken from orthopedic surgery, spinal surgery, cardiovascular surgery and dentistry will be discussed. The course also discusses biological synthesis of materials, structure-property relations relevant to biological function or biomedical applications of materials, as well as biological response to synthetic materials.

MBME 604 Biosensors

The course focusses on the most important engineering principles used to detect small molecules, DNA, proteins, and cells in the context of applications in diagnostic testing, pharmaceutical research, and environmental monitoring. While fiber-optic electrochemical methods will be discussed in particular, the course will also pay attention to methods on the basis of fluorescence, acoustics, and optics. Furthermore, the role of surfaces and selective surface chemistry will be highlighted, including methods for biomolecule attachment to transducer surfaces; characterization of biosensor performance; blood glucose detection; fluorescent DNA microarrays; label-free biochips; bead-based assay methods. Students will analyze case studies of commercial biosensor systems.

MBME 607 Tissue Engineering / Regenerative Medicine

This course is designed to cover the basics and applications of tissue engineering as an emerging therapeutic approach to treat degenerated or damaged tissues/organs. The topics in this course will include tissue engineering strategies such as the design, fabrication and utilization of biomaterials; cellular engineering including cell therapy, drug delivery; as well as cell-biomaterial interactions. Recent advances and major problems relevant to tissue engineering will also be presented and discussed.

MBME 652 Tissue Engineering / Regenerative Medicine Laboratory

This course is designed to cover the basics and applications of tissue engineering as an emerging therapeutic approach to treat degenerated or damaged tissues/organs. The topics in this course will include tissue engineering strategies such as the design, fabrication and utilization of biomaterials; cellular engineering including cell therapy, drug delivery; as well as cell-biomaterial interactions. Recent advances and major problems relevant to tissue engineering will also be presented and discussed.

Course Code and Title MBME 700 Strategies for Controlled Topical Delivery of Drugs

This course will provide students with an understanding of the principles, strategies, and materials used in the engineering of controlled drug delivery systems. To this end, it will focus on topics at the interface between engineering and medicine such as polymer chemistry, biomaterials, mass transport, and pharmacokinetics.  The course will first cover the fundamentals of drug delivery, including physiology, pharmacokinetics/pharmacodynamics, drug diffusion and permeation, and biomaterials used in drug delivery. Controlled release strategies for various administration routes will then be discussed. The course will conclude with special topics lectures from graduate students

MBME 701 Microbiology, including lab

The course teaches general and special bacteriology, general and special virology, mycology and parasitology as well as the related laboratory methodology. The course will focus on various complex relationships between micro-organisms and disease. Attention will be paid to bacterial physiology, pathogenicity and virulence factors, bacterial genetics, antibiotics and chemotherapeutics. Current research within medical microbiology will be highlighted. Furthermore, students will obtain knowledge about organization, method validation, quality assurance, accreditation and areas of responsibility within medical microbiology.

MBME 702 Diagnostic Methods and Clinical Chemistry

The course aims to provide knowledge about the connection between patient, tests and the clinical diagnostic laboratory's importance in the daily activities in healthcare. The following fields are covered during the course.

 

  • Clinical chemistry diagnostics of the most common disorders in different organ systems;
  • Hematopoiesis, normal hematology, leukemia and anemia;
  • The principles of drug analyses, toxicological analyses and addiction analyses;
  • The principles of pharmaceutical effects, metabolism in the body and the factors that influence these;
  • Laws and regulations within healthcare;
  • Blood sampling;
  • Literature research in relevant databases;

Quality assurance.

MBME 703 Medical Device Technology

Medical Devices encompasses all products, except medicines, used in healthcare for the diagnosis, prevention, monitoring or treatment of illness or disability. Examples include contact lenses, orthopedic joint replacement, programmable pacemakers, stents, ventilators and laser surgical devices. Working in this field involves the extensive collaboration of a broad range of partners, including research institutions, clinicians, manufacturing companies and government agencies.

This course if focused on ways to solve clinical problems by use of medical devices or implants. Topics include:

  • Instrumentation for surgical implantation procedures
  • Technology of cardiac pacemakers and other “vital” medical devices
  • Stent technologies
  • Dialysis technologies
  • The role of stress analysis in the design process;
  • Anatomic fit, shape and size of implants;
  • Selection of biomaterials;
  • Preclinical testing for safety and efficacy, including risk/benefit ratio assessment evaluation of clinical Performance and design of clinical trials.

Student project materials are drawn from orthopedic devices, cardiovascular implant devices, soft tissue implants, artificial organs, and dental implants.

Элективті курстар:

MBME 700 Strategies for Controlled Topical Delivery of Drugs

MBME 701 Microbiology

MBME 702 Diagnostic Methods and Clinical Chemistry

MBME 703 Medical Device Technology

 

MBME 705 Infectious Diseases and Antimicrobial Strategies

MBME 706 Clinical Imaging Techniques

MBME 707 Biomedical Engineering Design

 

MBME 608 Mechanics of Living Tissues

MBME 651 Biosensors laboratory

MBME 650 Biomaterials laboratory

MBME 652 Tissue Engineering/Regenerative Medicine  laboratory

MBME 653 Biomechanics lab